Παρασκευή 9 Μαρτίου 2012

«ΥΠΗΡΕΤΗΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ» Ή ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥ Ο ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ;!

«ΥΠΗΡΕΤΗΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ» Ή ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥ Ο ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ;!
Τι δηλώνει ο Μπαμπινιώτης(νέος Υπουργός Παιδείας) και τι βγήκε γι’ αυτόν και το πού έχει… υπηρετήσει πριν το Υπουργείο(WIKILEAKS, βλ. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 09/03/2012). Γιατί δεν είναι τυχαίες οι επιλογές του Παπαδήμου. «Οι δύσκολες στιγμές που βιώνει η χώρα δεν χωρούν αρνήσεις, όταν κάποιος καλείται να προσφέρει»[…] «Πάω με μία διάθεση μόνο να προσφέρω(σχόλιο: αλτρουισμός) κάποιες υπηρεσίες αυτό το διάστημα. Δεν έχω πολιτικές βλέψεις, ούτε είχα υπόψη μου να αναλάβω τέτοια πόστα(σχόλιο: η προσφορά απαιτεί «θυσίες»). Κάνω μία εξαίρεση στον εαυτό μου και τη συνείδησή μου(σχόλιο: ξέχασε να διαβάσει τι είναι «συνείδηση»· όχι πάντως παντελόνι για να κάνεις εκπτώσεις!) γιατί η χώρα περνά δύσκολες στιγμές που δεν χωρούν αρνήσεις όταν κάποιος καλείται να προσφέρει,(σχόλιο: τι ΑΛΛΟ θέλουν από την παιδεία τα κοράκια;) και νομίζω ότι κάτι θα προσφέρω»(σχόλιο: μετριόφρων ο καθηγητής)[…] Αναλαμβάνοντας ο καθηγητής και… συνώνυμο των λεξικών Μπαμπινιώτης το πόστο του, άρχισε, κατά την προσφιλή του συνήθεια την ετυμολογική ανάλυση.[…] Παίρνοντας το λόγο, ο Γιώργος Μπαμπινιώτης προχώρησε σε ένα μάθημα γλωσσολογίας, αφού εξήγησε τι σημαίνει η λέξη «υπουργός», δηλαδή, με την αρχαία έννοια, «υπηρέτης του λαού»(σχόλιο: στην εποχή μας μεταλλάχθηκε σε υπηρέτη πολλών αφεντάδων· τι να σχολιάσεις βλέποντας την Διαμαντοπούλου δίπλα του… ). Είπε ότι τον ξενίζει η προσφώνηση «υπουργέ»(σχόλιο: η καρέκλα όμως είναι μαλακή!) και τόνισε ότι δεν έχει πολιτικές βλέψεις(σχόλιο: τον βασιλικό βουλευτικό μισθό ο… υπηρέτης θα τον παίρνει; Όχι άλλο αλτρουισμό και διάθεση προσφοράς, ΕΛΕΟΣ!). Ο πρωθυπουργός τον κάλεσε να αναλάβει(σχόλιο: τυχαίο; Δεν νομίζω…) αυτή την ώρα και να υπηρετήσει ένα βραχύ διάστημα ως τις εκλογές και ο ίδιος θεώρησε καθήκον του(σχόλιο: το καθήκον τον κάλεσε κι αυτόν να μας… σώσει) να ανταποκριθεί στο κάλεσμα αυτό, εξήγησε ο κ. Μπαμπινιώτης. Αφού υπογράμμισε ότι ασχολείται επί δεκαετίες με την Παιδεία(σχόλιο: βλ. παρακάτω-αν δεν μιλούσε για τις γνώσεις και τα επιτεύγματά του σε α’ πρόσωπο δεν θα έβλαπτε!-), υπενθύμισε ότι έχει περάσει από διοικητικές θέσεις και κυρίως το «μεγάλο σχολειό», όπως χαρακτήρισε τον εθνικό διάλογο για την Παιδεία που ξεκίνησε, με επικεφαλής τον ίδιο, επί των ημερών του Άρη Σπηλιωτόπουλου στο υπουργείο. Αναφερόμενος στην Α. Διαμαντοπούλου, της οποίας έπλεξε το εγκώμιο (σχόλιο: κόρακας κοράκου μάτι…), τόνισε ότι ήταν μία υπουργός που δούλεψε(σχόλιο: με σχέδιο και όραμα), αλλά συγχρόνως τόλμησε(σχόλιο: από τον τίτλο του υπουργείου, ως την φωτοτυπία, τα τηλεοπτικά ντοκιμαντέρ με «ιστορικό» ενδιαφέρον και τους συνεργάτες που επέλεξε-είτε έφυγαν είτε όχι-), πράγμα σημαντικό. Είπε ότι η απερχόμενη υπουργός μετέτρεψε σε πράξη τη συναίνεση(σχόλιο: έπεσαν οι μάσκες και για τον «εθνικό» λεξικογράφο) και κατέληξε, λέγοντας ότι αυτά είναι πράγματα που τα πιστώνεται η Α. Διαμαντοπούλου(σχόλιο: μαζί με Δραγώνα, Φραγκιουδάκη, μειονοτική εκπαίδευση, «1821» ΣΚΑΪ(το στήριξε κρυφά, λόγω συμφερόντων) και «προπαγάνδα» λιποθυμιών μαθητών από την πείνα, έλλειψη βιβλίων και φωτοτυπίες κ.ά.). Σχετικά με το νόμο για τα Πανεπιστήμια, τόνισε ότι θα τον στηρίξει, υπογραμμίζοντας ότι όπου υπάρχουν λάθη, θα υπάρξουν βελτιώσεις. «Θα στηρίξουμε και θα αξιοποιήσουμε και όπου υπάρχουν λάθη, θα βελτιώσουμε», ήταν η φράση που χρησιμοποίησε. Συνεχάρη την Α. Διαμαντοπούλου για τις αλλαγές στα λύκεια(σχόλιο: του αρέσει αυτό το μπάχαλο, γιατί τα παιδιά και τα εγγόνια του είναι βολεμένα) και συγκεκριμένα για την ερευνητική εργασία και τόνισε πως είναι θετικό ότι στο υπουργείο Παιδείας υπάρχουν υπάλληλοι, που δεν είναι απλά διοικητικοί αλλά είναι και εκπαιδευτικοί. Εξέφρασε, παράλληλα, τη βεβαιότητά του ότι η Α. Διαμαντοπούλου θα προσφέρει και στο υπουργείο Ανάπτυξης, έναν χώρο που, όπως είπε, η ίδια γνωρίζει πολύ καλά(σχόλιο: είναι κομάντο η Άννα και ξέρει από «παγίδες θανάτου» των Βιετκόνγκ). Έκλεισε, τέλος, την ομιλία του με τα λόγια του Αδαμάντιου Κοραή(σχόλιο: «εθνικιστής», κατά το «σχέδιο Διαμαντοπούλου» για την παιδεία), του μεγάλου Έλληνα διαφωτιστή, ο οποίος έλεγε ότι για τη μεταβολή της Ελλάδας, δεν σκέπτεται ούτε σκεπτόταν ποτέ, άλλον τρόπο πλην της Παιδείας(σχόλιο: και άλλοι ήξεραν για την δύναμη της ελληνικής παιδείας, γι’ αυτό τα κατάφεραν να μην υπάρχει τέτοια στην κοιτίδα της). […] Μετά το παρακάτω, είναι να μην αηδιάζεις με την ευκολία που αναφέρει υψηλές έννοιες, ενώ συγχαίρει την προκάτοχό του, που τουλάχιστον το φώναζε ότι είμαι υπηρέτρια… της Νέας Τάξης και ο λαός να φάει παντεσπάνι και ευχαριστεί τον Παπαδήμ(ι)ο;! «Τεράστια ικανοποίηση πρέπει να προκάλεσε στην αμερικανική πρεσβεία η τοποθέτηση του Γιώργου Μπαμπινιώτη στη θέση του υπουργού Παιδείας(σχόλιο: μήπως έδωσαν από πριν το ΟΚ;), αφού, με βάση τα δικά τους λεγόμενα, έχει υπάρξει απόλυτα συνεργάσιμος στο παρελθόν(σχόλιο: προσκυνημένος και αυτός). Σύμφωνα με τηλεγράφημα του πρώην πρέσβη των ΗΠΑ στην Αθήνα Daniel Speckhard, που έχουν αποκαλύψει τα WikiLeaks, ο κ. Μπαμπινιώτης είχε στο πρόσφατο παρελθόν συνάντηση με στελέχη της πρεσβείας, κατά τη διάρκεια της οποίας «δέχτηκε με ενθουσιασμό τη βοήθεια των ΗΠΑ στην εφαρμογή ενός εθνικού συστήματος εισόδου στα πανεπιστήμια». Αν και ειδικός ο ίδιος σε θέματα εκπαίδευσης, αναζήτησε τα φώτα Αμερικανών(σχόλιο: ο νέος Νεοελληνικός «Διαφωτισμός»…· τολμά και πιάνει στο στόμα του τον Κοραή!). Στο εμπιστευτικό τηλεγράφημα, που φέρει τον τίτλο «Ο ειδικός για την ελληνική εκπαιδευτική μεταρρύθμιση θέλει τη βοήθεια των ΗΠΑ»(σχόλιο: όχι άλλη «βοήθεια»! Όχι άλλο κάρβουνο!) περιγράφεται αναλυτικά πώς ο κ. Μπαμπινιώτης περιέγραψε «χαρτί και καλαμάρι» στους Αμερικανούς αξιωματούχους τα κενά, τις αδυναμίες και τις ελλείψεις του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος(σχόλιο: ρουφιάνος με μια λέξη). «Ο Μπαμπινιώτης θέλει να αλλάξει το υπάρχον σύστημα εισόδου στα πανεπιστήμια με ένα παρόμοιο με αυτό που ισχύει στις ΗΠΑ» γράφει ο κ. Speckhard. Ο νέος υπουργός Παιδείας σχολίαζε ακόμα και τις εκλογές στην ΠΟΣΔΕΠ(!) λέγοντας τη γνώμη του για την αλλαγή ηγεσίας, αλλά και τις φοιτητικές εκλογές(σχόλιο: οι ρουφιάνοι δεν πέθαναν το 1944 ή, έστω, το 1974). «Οι φοιτητές στα πανεπιστήμια έχουν γίνει υπερβολικά πολιτικοποιημένοι»(σχόλιο: νεολαίες δεν θίγει, τα μυαλά είναι κίνδυνος για το καθεστώς) είπε. Το τηλεγράφημα κλείνει με το σχόλιο του κ. Speckhard, που είναι ιδιαίτερα αποκαλυπτικό: «Η συνάντηση μαζί του και η ενθουσιώδης αποδοχή της προσφοράς μας για αμερικανική βοήθεια στις εξετάσεις εισόδου στα πανεπιστήμια έχει ανοίξει την πόρτα για αμερικανική συνεισφορά και εμπειρογνωμοσύνη σε μια από τις σημαντικότερες μεταρρυθμίσεις στην πρόσφατη ελληνική ιστορία.(σχόλιο: είμαστε γραφικοί όταν μιλάμε ΚΑΙ για Αμερικανούς πράκτορες εν Ελλάδι;) Στους προσεχείς μήνες θα συμβουλευτούμε το υπουργείο Εξωτερικών για τους καλύτερους τρόπους να προσφέρουμε αμερικανικές συμβουλές και βοήθεια». Τι θα απαντήσει ο… υπηρέτης μας για τις προηγούμενες(ή και σύγχρονες) υπηρεσίες του στον «θείο Sam»; Δεν ξέρω αν ήταν ακριβώς όπως τα μάθαμε στο «Κρυφό Σχολειό», αλλά σε λίγο, αν δεν αλλάξει κάτι, η ΕΛΛΗΝΙΚΗ, όπως την εννοούμε ΕΜΕΙΣ, ΠΑΙΔΕΙΑ και ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, θα είναι πιο παράνομη από ναρκωτικό!!! Μην ξεχνάμε και το όραμα Merkel για τον ξεριζωμό μας και την ατάκα για την «προσκόλλησή μας στην πατρίδα μας»…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου